Monitor nədir?

Reklam daşıyıcısı kimi monitorları yeni bir mediakanal kimi düşünə bilərik

 

Monitorların üstün cəhətləri nələrdir?

  • İstehlakçıya məhsul haqqında xatırlatmaq və məhsula müsbət münasibət bəsləməyə, birbaşa alışa təşviq etmək - yəni alıcının seçiminə təsir;
  • Zamanlılıq: reklam hədəf əhval-ruhiyyəsində olan, burada və indi almağa hazır olan alıcıya təsir edir;
  • Dinamik audiovizual effekt; İstehlakçıların özlərinin bu tip reklamlara müsbət münasibəti, məsələn, gözləmə anında əylənirlər və qıcıq doğurmadan məlumatlanırlar;
  • Həm yerli, həm də qısamüddətli dəqiq şəkildə hədəflənmiş kampaniyalar aparmaq imkanı, məsələn, təyin edilmiş zamanda ayrı-ayrı mağazalarda reklamın yerləşdirilməsi;
  • Artıq edilmiş alışa qarşı istehlakçıda müsbət münasibəti qoruyub saxlamaq;
  • Supermarket auditoriyasının yüksək istehlakçı fəaliyyəti, yüksək gəliri;
  • Tütün reklamının qanuniliyi;
  • Promoaksiyalar, satışlar, endirimlər və s. haqqında alıcılara məlumat verilməsi

 

Loading

SENDING

Your message was sent successful. Thanks.

Refresh

en Lorem ipsum dolor oturmaq amet, elit adipiscing. Təbliğat bitirənə qədər planlaşdırma. Ancaq Vulputate futbolu titrəyir.

Suspendisse potenti. Nulla bibendum at urna a imperdiet. Cras rhoncus rhoncus varius. Nunc sollicitudin vestibulum.

Integer non nunc volutpat, faucibus ante eu, faucibus elit. Praesent ultricies, velit in tempus lobortis, orci massa posuere.

  • Personal Details
  • Company Budget
  • Service Setup