Rəqəmsal reklam, hədəf auditoriyası ilə təmasda olan bir reklamdır.

Bu, məsələn, şirkətin veb saytına daxil olaraq, sadəcə bir  link tıklayaraq  məhsulu satın almağa imkan verən kontekstli reklamdır. Eləcə də, hər şeyi reklam edə biləcəyiniz sosial media reklamıdır. Rəqəmsal marketinqə demək olar ki, bütün növ onlayn tanıtımlar daxildir: SEO, PPC, SMM, e -poçt marketinqi və s.

Rəqəmsal marketinq, şirkətin oflayn tanıtımla çətinliklə toplaya biləcəyi geniş bir auditoriyaya reklam verməyinizə imkan verir. Həm də rəqəmsal reklamın fərqli bir xüsusiyyəti, kampaniyaların effektivliyi haqqında dəqiq ətraflı məlumat toplamağa və bunun əsasında tanıtımı optimallaşdırmağa imkan verən inkişaf etmiş analitik cəhətidir.

 

İnternetdəki rəqəmsal reklam paylama kanallarına aşağıdakılar daxildir:

  • Əsas kanal. Bu saytın yaradılması və təbliğatıdır. Veb saytlar rəqəmsal marketinqin əsas yoludur. Yeri gəlmişkən, komandamız saytın yaradılmasında sizə kömək edə bilər;
  • Bannerlər, videolar və istifadəçinin sayta daxil olmasına və məlumatlarını bölüşməsinə kömək edən hər şey;
  • Sosial şəbəkələr. Bu kanal hər zaman mövcuddur və ondan istifadə etməmək qəribə olardı. Burada virtual marketinqin bütün cazibələrindən istifadə etmək və potensial müştərini reklam prosesinə cəlb etmək olduqca mümkündür;
  • Smartfonlar üçün mobil tətbiqlərin inkişafı "reklamı özünüzlə aparmağa" imkan verir.

 

Gördüyünüz kimi rəqəmsal reklam paylama kanalları çox müxtəlifdir.
Və onlardan istifadə biznesinizi tanıtmaqda əla köməkçi ola bilər.

İndi rəqəmsal reklam, hədəflənməni həyata keçirməyi mümkün edən yeganə marketinq metodudur, yəni auditoriyanı seqmentləşdirməyə və hədəf auditoriyasını vurğulamağa imkan verir.

Təbii ki, bu, onlayn reklamın effektivliyini əhəmiyyətli dərəcədə artırır və biznesin inkişafına təkan verir.

Rəqəmsal reklamda önəmli olan yaradıcılıqla yanaşı,  rəqəmsal platformanın reklam verənlərə təqdim etdiyi imkanların düzgün qurulması və bu imkanların savadlı istifadəsidir.

Bunları nəzərə alaraq demək olar ki, rəqəmsal marketinqi marketinq mütəxəssisləri həyata keçirməlidir.

 

Fikirlərinizi bizimlə bölüşün