Biz şəkilləri mətndən daha sürətli qavrayırıq. Bəzən şəkil bütün işləri yerinə yetirir: müştərini marka ilə ilk təmasa təşviq edir və ya seçimdə həlledici rol oynayır
Fotoşəkil bu kimi vacib hədəflərə çatmağa kömək edir:
- bütün satış zənciri boyunca müştərini müşayiət edir: "marka ilə ilk əlaqə - alış - təkrar alış - dostlara tövsiyyələr"
- şirkətin əlverişli imicini yaradır
Yüksək keyfiyyətli bir fotoşəkil, məhsulla fiziki təmasın olmaması problemini tamamilə həll etməsə də, məhsulun keyfiyyətinə dair ən əhatəli və etibarlı fikir yaradır. Peşəkar bir fotoşəkil varsa, müştərinin detalları aydınlaşdırmağa, daha yaxşı bir şəkil axtarmağa vaxt sərf etməsinə ehtiyac yoxdur. Qərar qəbul etmə müddəti azalır ki, bu da satış edən tərəf üçün də əlverişlidir.
Əksinə, fotoşəkillərin olmaması və ya keyfiyyətsiz olması şirkətin imicinə mənfi təsir göstərir
Əgər ticarət şirkətisinizsə, foto məzmununuz sizin simanızdır. Materialın saytda və ya poliqrafiya materillarında təqdim edilmə şəkli istehlakçıya olan münasibəti xarakterizə edir və bu daima hiss olunur. Fotoqrafiya materiallarının çatışmazlığı isə məhsul və ya xidmətin keyfiyyəti ilə bağlı şübhələri artırır
Nəyə görə məhz professional fotoçəkiliş?
Bəzən müştərilər çəkiliş keyfiyyətinə qənaət etməyə çalışırlar: “olduğu kimi çəkərik, sonra yaxşı alınanı seçib Photoshop-da düzəldərik.”
Bu yol yaxşı yerə aparmır, çünki qeyri-peşəkar fotoşəkillərin qüsurları qrafik redaktorlarda asanlıqla düzəldilə bilməz
Qüsurlar, ilk növbədə, zəif verilən işığa görə yaranır. Yanlış bir parametr məhsulu ucuzlaşdırır, çalarları, detalları səhv çatdırır. Bu cür fotoşəkillər emal zamanı ciddi şəkildə dəyişdirilməlidir. Dərindən edilən dəyişiklik bu və ya digər şəkildə nəzərə çarpır. Beləcə alıcıda avtomatik olaraq obyektdə bir şeyin səhv olduğu və bu səbəbdən “yaxşılaşdırıldığı” barədə bir anlayış formalaşdırır
Ona görə fotoçəkiliş marketinqin incə və vacib detalı olaraq professional səviyyədə işlənib hazırlanmalıdır