Reklam çarxının yaradılması bir neçə mərhələdən ibarət olan mürəkkəb bir prosesdir: videonun quruluşunu yaratmaq, ssenari yazmaq, reklam üçün obrazlar seçmək, nitq müşayiəti, musiqi müşayiəti və vizual ardıcıllıq və s
Reklam çarxı yaradarkən professional mütəxəssis nələrə diqqət etməlidir:
- Hər bir reklam çarxı istehlakçıya bir növ təklif irəli sürməlidir. Bunlar sadəcə sözlər olmamalı, məhsulun yüksək səslə təriflənməsi və ya vitrin yönümlü reklam olmamalıdır. Hər bir reklam hər bir fərdi oxucuya "Bu məhsulu al, bu zaman sən sənə lazım olanı əldə edəcəksən" deməlidir
- Təklif elə olmalıdır ki, rəqib bu cür təklifi ya verə bilməsin, ya da sadəcə irəli sürməsin. Yəni bənzərsiz olmalıdır. Təklifin bənzərsizliyi ya məhsulun özünəməxsusluğu ilə, ya da sırf bu reklam sahəsində hələ atılmamış bir addım ilə əlaqələndirilməlidir
- Təklif milyonları hərəkətə gətirəcək, yəni məhsulunuzun istehlakına yeni istehlakçıları cəlb edəcək qədər güclü olmalıdır
Bir video insanda müəyyən duyğular oyadırsa və ya bəzi instinktlərə müraciət edirsə, o zaman insan qavrayış qanunlarına görə, reklam və reklam olunan məhsul bu duyğu ilə, duyğu isə bu məhsulla əlaqələndiriləcəkdir. Bu təsir məhsula münasibət yaradır, marka formalaşması üçün zəmin yaradır
Öz reklam çarxınızla qeyri-adi üslub yaratmaq və ən əsası istehlakçı sayını artırmaq istəyirsinizsə, işinizi peşəkarlara həvalə edin. Bizimlə əlaqə saxlayın