Monitor nədir?
Reklam daşıyıcısı kimi monitorları yeni bir mediakanal kimi düşünə bilərik
Monitorların üstün cəhətləri nələrdir?
- İstehlakçıya məhsul haqqında xatırlatmaq və məhsula müsbət münasibət bəsləməyə, birbaşa alışa təşviq etmək - yəni alıcının seçiminə təsir;
- Zamanlılıq: reklam hədəf əhval-ruhiyyəsində olan, burada və indi almağa hazır olan alıcıya təsir edir;
- Dinamik audiovizual effekt; İstehlakçıların özlərinin bu tip reklamlara müsbət münasibəti, məsələn, gözləmə anında əylənirlər və qıcıq doğurmadan məlumatlanırlar;
- Həm yerli, həm də qısamüddətli dəqiq şəkildə hədəflənmiş kampaniyalar aparmaq imkanı, məsələn, təyin edilmiş zamanda ayrı-ayrı mağazalarda reklamın yerləşdirilməsi;
- Artıq edilmiş alışa qarşı istehlakçıda müsbət münasibəti qoruyub saxlamaq;
- Supermarket auditoriyasının yüksək istehlakçı fəaliyyəti, yüksək gəliri;
- Tütün reklamının qanuniliyi;
- Promoaksiyalar, satışlar, endirimlər və s. haqqında alıcılara məlumat verilməsi